Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 17 Feb 2025 12:17:53 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tere!

Tallinna Linnaplaneerimise Amet menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 
2511271/01449 aadressile Harju maakond, Tallinn, Mustamäe linnaosa, Kadaka 
tee 131, Harju maakond, Tallinn, Mustamäe linnaosa, Kadaka tee 131, Harju 
maakond, Tallinn, Mustamäe linnaosa, Kadaka tee T3, Harju maakond, Tallinn, 
Mustamäe linnaosa, Kadaka tee 131, Harju maakond, Tallinn, Mustamäe 
linnaosa, Kadaka tee 131 (Büroo- laohoone, Elektriauto laadimistaristu, 
Veetorustik liitumispunkti ja veemõõdusõlmega, Varikatus, Katusealune-ladu) 
ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: -

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27269800>  (menetlus nr: 
475126), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 27.02.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tallinna Linnaplaneerimise Amet) või menetleja (ELINA PARVE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister